Testimonial - Bengkel Pengajaran Berkesan dgn PowerPoint


Banyak yang dapat saya pelajari. Selama ini nota kuliah saya dalam bentuk Microsoft Word. Melalui bengkel ini saya mendapat sedikit-sebanyak idea.


Mohd Syafarudy Abu
Institut Matematik Kejuruteraan, UniMAP.

Banyak ilmu yang saya pelajari tentang teknik menghasilkan slaid, cara penyampaian dan sebagainya. Melalui bengkel ini saya dapat memberbaiki teknik sebelum, semasa dan selepas persembahan. Keseluruhannya bengkel ini amat memuaskan.


Azmi Harun
Pusat Pengajian Kejuruteraan Pembuatan, UniMAP.

Kini saya dapat mengetahui dengan lebih jelas cara terbaik menghasilkan slaid PowerPoint dengan lebih hebat.


Mohd. Fathullah Ghazli
Pusat Pengajian Kejuruteraan Pembuatan, UniMAP.

Bengkel ini memberi pendedahan kepada saya perkara-perkara baru tentang PowerPoint. Ia membincangkan bagaimana memudahkan kerja dan gaya penyampaian semasa kuliah. Gaya penyampaian penceramah mudah difahami dan mesra.

Mahyun Ab Wahab
Pusat Pengajian Kejuruteraan Alam Sekitar, UniMAP.

Pelbagai maklumat baru diperolehi sepanjang kursus berlangsung. Kini saya memahami bahawa warna latar belakang yang kontra adalah sangat perlu dalam menghasilkan persembahan.


Faridah Wahab
Unit Keselamatan & Kesihatan Pekerja, UniMAP.


Honestly, the course is very interesting. Even though I have taught for a very long time and I have made many slides in PowerPoint, I still found that the materials presented were very informative, useful and attractive. The presentation is very helpful and has a lot of ideas to encourage audiences to give feed back to the presenter. I would encourage my colleagues to attend this course next time.


Dr Marwan Affandi
Pusat Pengajian Kejuruteraan Mekatronik, UNIMAP.


Bengkel ini banyak membantu saya dalam menyediakan slaid persembahan yang hebat. Ia benar-benar membuka mata saya!


Nur Farahiyah
Pusat Pengajian Kejuruteraan Mekatronik, UNIMAP.




Leave your comment